čtvrtek 24. května 2012

Revoluce ve vztahové problematice! Archeologický nález mění pohled na rodinný život.

Skupina českých archeologů pod vedením profesora Vyšťoura zveřejnila na včerejší tiskové konferenci výsledky svého třináctiletého výzkumu. V červenci roku 1999 objevila při rodinné rekreaci pětice odvážlivců na dně Máchova jezera rýhy zdobící úpatí skaliska, z něhož se údajně chtěla vrhnout dolů nedaleko žijící vesničanka Jarmila. „Zarážející na tomto objevu byla symetričnost jednotlivých zářezů. Po tom, co doktor Plešatý provedl první ponor, bylo jasné, že máme co do činění s historickým odkazem nezměrné hodnoty,“ vysvětlil Vyšťour.

Celý tým si potom v místní Jednotě zakoupil potápěčské brýle a 54 kusů igelitových tašek. Po zbytek léta se pak pět průkopníků za pomoci jednoduchého mechanismu naplnění igelitky kamením spouštělo dolů, aby přeneslo záznam do digitální podoby.
Tato metoda si získala mnoho odpůrců z řad ekologických aktivistů, především skupiny NaSeSí (Nakupujte Se Síťovkou). I přes její kontroverznost se však nakonec Vyšťourově skupině podařilo do konce září zaznamenat celé zašifrované sdělení. Jaké pak bylo jejich překvapení, když se v hlubokých zásecích začal rýsovat ještě hlubší příběh. Na skalisko, symbolizující nejromantičtější báseň české literatury si své srdce vylévaly ženy z celé osady již v době neolitické. Vědci tak získali kompletní obraz života člověka před zhruba pět a půl tisíci lety. Kam se od této doby posunuly partnerské vztahy, dokládají ve srovnávací studii zabývající se běžnými aspekty lidského vývoje.
Stravování
Ze záznamu neolitické dívky Sněžny: „Dneska mě zase pěkně vytočil, povídám mu: „Hlad, hlad, jíst, ham, ham…“ A on mi na to, že lovil minulý týden, ať ohnu hřbet a nasbírám bobule. To je přesně jeho uvažování, já sbírám bobule sedmkrát do týdne, a když on dvakrát za měsíc uloví krysu, to je vždycky slávy.“
Zkušenosti zdravotní sestry Emy: „ …tak mu říkám, že mám hlad, že bychom si mohli něco objednat a myslíš, že on to číslo aspoň vytočil? To víš, že jsem tu donášku zas musela volat sama! Hrozná lemra tenhle týpek.“
Domácnost
Neolitická matka Arna: „To mu stokrát můžu říkat: ‚Když dojíš, hoď ty kůry do ohně, lítaj sem na ty zbytky pramoskyti a děcka jsou z toho samá prapuklice!‘ Ne to nemá cenu, kde mu to vypadne z tlapy, tam to nechá, na hroudě, na kládě, všechno je mu jedno!
PR manažerka Alice: „Teď už spolu teda bydlíme přes půl roku, tak je to lepší jooo, ale stejně… To mu jako můžu stokrát říkat, ať si po sobě ten talíř opláchne a strčí ho do myčky, že se to pak prostě neuměje pořádně. Ale to je marnost no, věčně nějaký zaschlý zbytky v obýváku, na kuchyni, kde mu to vodpadne vod ruky, tam to nechá.“

Sex

Neololitka Bobulka: „Včera mě zase chytil za pačesy. Párkrát se mnou smýknul, řekl si o pohár buvolí moči a za chvíli už spal pod jehličím.“
Cvičitelka aerobiku Silvie: „Když jsme trochu divočejší, většinou mě při tom tahá za vlasy, a když je po všem zeptá se, jestli bych mu přinesla z ledničky pivo a usne u sportu.“

Odívání
Ze skalního záznamu neznámé ženy: „Minulý týden mi slíbil, že se půjdem povívat na sviště za kopec, tak jsem se dneska obalila novou kůží, kámoška mi vybrala z hlavy větve a čmelíky a natřela jsem se čerstvou hlínou a přijdu za ním, co teda? A on na to, že dneska nemůže, že brousí oštěp. Debil!“
Prodavačka Iveta: „Nejvíc mě dokáže rozpálit, když se třeba dohodneme, že půjdem do kina. Teď já si na to koupím nové šaty, zajdu k holiči, nalíčím se a volám, co teda? A on na to, že pere. Bože, tak to snad kvůli tomu nemusíme být celé odpoledne doma, ne?“

Vyznávání
Celkem 43 neolitických žen z okolí Máchova jezera: „Ale stejně ho miluju!“
Celkem 43 současných žen z okolí týmu profesora Vyšťoura: „Samozřejmě, že ho miluju!“
Závěr
Vědecký tým přednesl na závěr myšlenku, že ženy byly rypny už před tísíci lety a nenechaly muže chvíli na pokoji. Žena profesora Vyšťoura ukončila debatu výkřikem, že ty jeho pitomosti tak akorát dokázaly, že chlapi byli od nepaměti čuňata a necitliví hovádi a ať radši táhne domů, jinak se poháru bůvolí moči jen tak nedočká. Ekologičtí aktivisté podnikli celkem 54 ponorů, při nichž se jim ze dna Máchova jezera podařilo vyzvednout 48 igelitek s nápisem Jednota.

1 komentář:

  1. Se zájmem si, někdy nepravidelně a někdy pravidelně, pročítám Tvůj blog a baví mě to. :)
    Je to ohromná změna, pokrok a vyspění od dob, kdy jsi jako "malá" psala naočkované, a jinými připravené, žvásty o odpadu a podobně.
    Takže se budu těšit na další úryvek z Tvého "Kanadského deníku" a přeji hodně štěstí. :)
    MF
    P.S.: Jinak se z Tebe stala nádherná žena!

    OdpovědětVymazat